
מה הסיפור שלך משעמם (ואיך להפוך אותו לכזה שאנשים יקשיבו לו)?
מילות מפתח: סטוריטלינג לעסקים, איך לספר סיפור אישי, איך להפוך תוכן לוויראלי, איך למשוך קהל עם סיפור, מיתוג אישי דרך סיפור
דמיין שאתה מספר את הסיפור שלך בהתלהבות, ובתוך 10 שניות אנשים מתחילים לבדוק הודעות בטלפון. נעים מאוד – אתה חווית "מוות סטוריטלינגי".
הסיבה? הסיפור שלך לא מעניין! וזה לא אומר שאין לך סיפור – פשוט אתה לא מספר אותו נכון.
הנה 3 סיבות למה אנשים לא מקשיבים לך (ואיך להפוך את זה):
1. אתה מתחיל משעמם – אם פתחת עם "אז קוראים לי X, ואני עוסק ב..." – נגמר הסיפור. תתחיל עם שוק, דרמה, או בעיה שהקהל שלך יזדהה איתה.
2. אין קונפליקט אמיתי – סיפור בלי אתגרים זה כמו דייט בלי כימיה. תראה את הדרך שעברת – הקשיים, הכשלונות, הטוויסטים.
3. אין חיבור רגשי – אנשים לא מתחברים לאינפורמציה, אלא לתחושה שאתה מעביר להם. תכניס הומור, תראה שאתה אנושי, תגרום להם להרגיש חלק מהסיפור.
הבשורה הטובה? אם תיישם את זה, הם לא יוכלו להפסיק להקשיב לך. ואתה? תתחיל להרגיש כמו כוכב רוק.